middag

Vilken segis man blev idag :P strax efter det att c åkte hem imorse, runt 10 så somnade jag gott om igen framför tvn. Vaknade vid ett nu och fick lite brådis, ska nämligen till min äldre syster på middag i åkersberga. Min kära mammi och hennes kille ska hjälpa det unga paret att få upp lite hyllor i deras ganska så nya hus :) medans dem gör det så ska jag o mormor min ta hand om Lucas, min dundersöta systerson på lite drygt 2 månader :D

Får lite dåligt samvete över att jag inte satt mig tidigare vid datorn o gjort klart det skolarbeten jag har kvar att göra :/ men jaja.. det blir en måndag med plugg istället. Nu ska inte det inte tänkas mer på det.. ser fram emot en mysig kväll :) 

H a e n b r a d a g : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0