Onsdag

Ingen direkt nödvändig dag att gå till skolan på då vi bara hade en lektion idag :P och vad gör vi? lite rollspel och sen vare bara att tacka för sig. istället för att åka hem åkte jag då med Sandra & Camilla till täby c, något som kanske inte är alltför ovanligt i min vardag^^ men denna gång hade jag inte ett öre och köpte ingenting! nu nu nu vill jag ha pengar!

Senare ikväll ska jag ta mig till stan för att biomysa lite med c, vi ska se partik 1,5! Den verkar kul :) Men eftersom jag inte åt någon frukost innan jag begav mig till skolan runt 12 och inte heller något efter det förutom en mcflurry på donken så måste jag gå och mätta min mage lite nu! Ha en fortsatt bra kväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0