på tal om ingenting

Mamma kom precis hem från stan där hon tydligen lagt undan en jacka till mig, ingen riktig vinterjacka som jag skulle behöva. Men eftersom jag inte kommer hitta ngn om jag känner mig själv rätt så la hon undan en till mig som jag får köpa så får jag helt enkelt nöja mig med min gamla vinterjacka detta året med och använda denna som hon nu vill se mig använda lite då o då för den är tydligen varm också :) mysigt.. Den är undanlagd på Lindex så jag var ju självklart tvungen att gå in o kika på den såklart! Här är den :) men frågan är om den inte är lite lite lång för mig då jag inte är den längsta tjejen direkt? aja, det visar sig imorgon om jag får med mig den hem eller inte.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0