Tisdag

Dem två senaste dagarna har det inte blivit någon skolgång eller annat ansträngande för min del då jag varit en sjukling. Har haft ont i öronen och bränna i halsen. Nu har jag turligt nog bara halsont endast på morgonen och då jag ska gå till sängs. Så imorgon blir det till att besöka skolan igen! suck, de som är så skönt att ligga i soffan och slappa :P Men just nu känns det som att jag missat lite och har nog lite att ta igen känns det som, för skolan är ju trots allt något jag måste klara galant i år :)

Annars har min kära lilla kusin Erik på 2 år varit här och busat lite idag, han är hur söt som helst :D vi han med att kolla in hönorna, hälsa på hästarna och göra det bästa han vet.. åka traktor, snacka om att det är lätt att göra en 2 åring lycklig, han var i paradiset :D och det värmer att se på.. nutte!

Ikväll blir det sängen lite tidigare än vanligt då jag måste få sova ut ordentligt, är sååå trött nuför tiden, helt sjukt. Men nu ska jag kolla top model 10 och lite på idol imellanåt :) Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0