Torsdag

Åh vilken seg vecka! iallafall innanför skolans väggar då vi inte gjort mycket alls :/ för det mesta har det varit eget arbete, och jaja jag vet att man inte ska klaga för det kanske är det bästa som finns där :P men.. inte när man alltid är trött och vill att skoldagen ska gå fort, för hur nödvändigt är det att äns komma dit när man kan åka hem lika fort? njae sådär va. Imorgon var det meningen att jag efter den här veckans arbete i skolan ska ha gjort färdigt ett tal på ca 3 minuter för att sen presentera det inför klassen i teatern vid ngt podium alldeles själv, sånt gillar inte jag :P jag hade turen med mig då jag ska till tandläkarspecielisten kl 11.00 så jag hinner inte dit överhuvudtaget.. så det blir till att presentera mitt tal för läraren en annan dag :)

Ska sätta igen min glugg som förövrigt tittade fram idag för första gången på 4 månader.. jag har nämligen satt plast mellan mina framtänder som jag kanske nämnt tidigare och nu har det lossnat så ska dit o fixa till det för så som jag ser ut nu kan jag inte se ut! Men jaja :) Annars mår jag finfint och ser fram emot helgen som ska spenderas med C och hemma hos Rärrie med mkt fint folk <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0