Ändrade planer..

Jag som egentligen skulle tagit mig till täby med therese idag, det blev inte av. Morgonen börjde med att jag släpade mig upp ur sängen och satte mig på lättakuten redan vid 8, och väl där satt jag fram till halv 10 innan jag fick komma in.. och dem ska kalla sig akuten? :/ Sen så bestämde äntligen mamma sig för att ta mig till ikea och kolla lite nu när jag förengångsskull var ledig hela dagen :) yey! Köpte lite småttis där och åt en god lunch (: Påväg hem sen fick ja mig ett gott skratt då jag först hade somnat när det plötsligt blixtrar till och mamma får lite smått panik, hon blev fotoad för fortkörning, hahah :D Hejdå till julklapparna var det första hon sa.. vadå? hennes jah ;) Nu har jag legat o läst lite teori samt spanat in tjejerna i top model som det förövrigt är final i imorgon.

Nu däremot, back to mysmusiken som alltid spelas i lurarna innan läggdags :) <3
Postat av: Anonym

Hejsan

allt bra?

startade nyss en te tävling+en överraskning som vinster

hoppas du är med

http://enlitentax.blogg.se/2008/september/te-tavling.html

2008-09-30 @ 22:53:26
Postat av: andrea

HAHA, gud jag skulle dö av rädsla om jag blev fotad... kan ju kosta upp emot 3000 kr!!! ;P

2008-10-01 @ 13:55:22
URL: http://andreyy.blogg.se/
Postat av: Maria

Då ska du bara se kortet av mig, vilken syn ;)

2008-10-01 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0