19.51

Idag har jag tillbringat någon timma ute på altanen i min ensamhet. Det var så skönt att jag slumrade till en snabbis och strax därefter fick jag besök av Therese. Meningen var att vi skulle ta oss ut på en promis men vi kom inte speciellt långt efter att ha upptäckt att solen faktiskt gått i moln och det blåste en aning kallare. Suget avtog ganska hastigt :P Vi blev sittande vid datorn ett bra tag efter ett långt sökande efter ett boende på gotland till v.29. Inte fasiken är det lätt att hitta något som ligger på ett rimligt pris och sen att det ens är ledigt just den tiden, det verkar nästan vara en omöjlighet. Att vi tjejer inte kommer överrens om ngt bidrar ju inte heller till att sökandet blir lättare .. hur ska detta gå? :/

Men nu ska jag poppa lite popcorn och lägga mig framför en film (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0