24 APRIL 2009

Har precis kommit hem från skolan som bara bjöd på datorbaserad redovisning idag. Fan att jag ska ha så svårt att förstå saker o ting, kursen lär ju gå åt helvete :/ kändes som att jag satt där i år och dar och tragglade med allting .. Det var tillslut bara Sara & jag kvar, och det var inte förrän då man fick den hjälp man behövde. Hon är rätt snabb :/ Det är dagar som denna man bara vill stå där i sin studentmössa och skrika av glädje, samtidigt som jag vill gå kvar och vara liten förevigt.

Men eftersom solen skiner & helgen ligger framför en går det inte att vara på dåligt humör, snarare tvärtom :) Här hemma bjuds det snart på middag och så kommer pappas kärlek o hennes dotter hit. Sen var tanken att jag lite senare skulle bege mig hem till Camilla och fika då hon fyller år så söndag. Men trist nog måste jag tacka nej till det då jag precis fick reda på att vi ska till min syster i åkersberga. Så som det ser ut nu blir jag inte utan fikat iallafall och tur var väl det ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0