BÄTTER LYCKA NÄSTA GÅNG

Jajjamensan, så skulle man kunna beskriva min kväll igår .. Den blev inte så förjävla bra som jag hade hoppats på, utan istället blev den lite av en ren flopp. Det var kul så länge det varade, men som dem flesta redan vet så var ju inte jag den som lyckades så bra :/ Men trots misslyckandet han jag turligt nog med att delta på skivan ett par timmar ändå. Men som plåster på såret är det bara för mig att blicka framåt och nu ser jag istället fram emot nästa skiva, som då är Sp3d's :) 

 


Annars är vi här hemma nu bjudna på födelsedagskalas samt en god middag hos min syster i åkersberga där hennes pojkvän Robban fyller år :) Grattis på dig! Så kanske att man skulle gå och sätta på sig lite passande kläder istället för pyjamasbyxorna som suttit på hela dagen^^ Snacka om slitet ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0