BUBBELBAD

Kvällen igår slutade lite otippat i brottby. Jag åkte dit strax innan elva och möttes av resten av folket i en bubbelpool som stog så fint på tomten där. Jag tyckte självklart att det såg för mysigt ut för att tacka nej till att joina. Det var 39 grader i vattnet och hur jääkla skönt som helst!! :) Dags att smöra för päronen lite kanske? ;) Det var i stort sett vad vi gjorde hela kvällen innan jag fick nöjet att kolla lite fifa fotboll då vissa är alltför kaxiga när det kommer till hur bra man är (; Helt slut gick vi till sängs runt fyra och vaknade närmare ett idag, tur va väl det att vädret inte var på topp.

Fick skjuts hem runt tre och la mig för att vila lite då jag fortfarande inte fått igång kroppen igen. Somnade ett tag och vaknade till sex and the city en timma senare. Nu hade jag tänkt att ta mig en liten promis :) Behöver rensa tankarna och få lite frisk luft.
Postat av: Anonym

Det är nu när våren kommer jag börjar förstå vad jag har gått miste om. Jag saknar dig Maria vill ha dig tillbaka alla vet att det är du och jag.

2009-04-14 @ 17:51:47
Postat av: Anonym

bullshit, äckel

2009-04-14 @ 22:21:28
Postat av: Maria

Kul att driva? :)

2009-04-15 @ 20:12:26
Postat av: Anonym

jag driver inte det är sant, har haft RÄTT lite att göra under vintern, nu när ja har fått min tid att tänka har jag fattat,

2009-04-29 @ 12:03:04
Postat av: Maria

Trist hurrudu, att jag vet att det inte är Daniel som håller på att driver med sånna fula kommentarer som du skriver. Har nämligen pratat med den gossen, och han är det inte. Så lägg ner :)

2009-04-30 @ 00:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0