HEJ, JAG HAR KOMMIT FEL!?

Helgen som skulle bli en lugn sådan, blev inte riktigt så lugn som bestämt. Igår hade jag och Becca planerat att åka in till stan och köpa det sista till min outfit som jag ska ha imorgon på skivan, vilket vi också gjorde. Det blev en hel del traskande i stan och trötta som vi var tog vi oss sen hem till becca där vi väntade på att Linda också skulle komma. Efter en lång väntan på maten stog den äntligen på bordet, och det var värt väntan! Vännen är kung i köket ;) Efter ett tags funderingar på vad vi skulle göra kom vi på en sån dum idé som att åka bil, nercabat. Det var ruskigt kallt, men riktigt mysigt trots det att vi såg ut som tre jubelidioter. Haha. När vi väl var ute och cruisade lite bestämde vi oss för att åka hem till mig och hämta lite gott innan vi landade hemma hos Linda. Där joinade vi lite grabbar och styrde våra onyktra nyllen till M&G. Dock var det inte en av dem roligare kvällarna där om vi säger så. 

Ikväll har jag planerat lite bordsplanering och annat roligt till skivan som går av stapeln imorrn eller ja, idag om vi ska vara korrekta :) Det gjorde jag tillsammans med Sandra, Therese & Camilla. Jag tror att det kommer bli en f ö r j ä v l a bra kväll ! ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0