EN SYSSLOLÖS FREDAG

Jag är förvånansvärt inte ett dugg trött ikväll, men det kan ju iförsig också bero på att jag inte haft någonting ansträngande för mig idag. Det blev lite förbättring av solbrännan ute på altan ngn timma tidigare, läste nya cosmo och åt min frukost i det sköna vädret :) Sen öppnade jag mina presenter jag fick av mamma & kära mormor, egentligen ska dem ju öppnas imorgon men om man ger mig en present utan övervakning så får man räkna med att det öppnas fortare än kvickt :P I paketen fann jag lite smått o gott så som smink, presentkort, hudgrejer och självklart godis. Tacki tacki :) 

Jag tog mig tidigare ikväll en låång promenad också. Kändes som att det verkligen behövdes då jag bär på en jädrans många tankar just nu och då är det alltid skönt att få vara lite för sig själv. Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför jag är så hängig, jobbigt läge. Imorgon däremot kanske jag förhoppningsvis lyckas göra mig själv på bättre humör, genom att lite snabbt besöka täby c och investera något för presentkortet jag fick :) wish me luck.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0