FÖRSTA SKIVAN

Vilken seg dag! Jag är så sjukt jäkla trött, har fortfarande en hemsk hosta och känner mig som en gammal kärring då jag har ont i hela kroppen. Har legat i sängen i stort sett hela dagen, kollat lite film och ätit en hel drös med vindruvor :) Det kan vara rätt mysigt, men i det här fallet gick dagen så fruktansvärt långsamt bara. Anlednigen till mitt humör idag är väl skivan som hölls igår, den första av dem alla :) Vi befann oss på Cafe Umbra för att joina mediaklassen. Det blev en helt okej kväll faktiskt. Kunde varit lite mer folk och en bättre lokal kanske, för den var ganska uff .. Men vi tjejer träffades innan, och tillsammans har vi alltid kul! Jag var hemma runt halv 4 och frös som en tok. klockan rinde 07.45 igen, men jag hade det väldigt svårt att få upp ögonen vid den tiden fastän jag hade lovat mig själv att gå på miljötemat i skolan på förmiddagen. Men sängen lockade mera :) så det blev ännu en ledig dag.

Imorgon väntas en dag i skolan vilket känns ganska konstigt då vi knappt gått i skolan på senaste. Så förhoppningsvis blir det ingen sömnlös natt i hopp om att vara någerlunda pigg imorgon, då det är fredag också vilket betyder att det är lov! Herregud, tänk så fort det går :)




Vi tjejer hemma hos Sara innan skivan.
Temat var kaos, och som ni ser har vi bildat vår egna uppfattning om hur det kunde se ut^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0