HEJ ALLA GLADA


 Jag har nu precis kommit hem efter att ha varit nere i centrum och inhandlat lite nödvändiga saker. För första gången i år åkte cykeln fram också, men det vore ju en klar fördel om man hade kondisen att cykla upp för alla uppförsbackar som bjuds på vägen! Ha :P Jag längtar såå efter att ha tagit det där himlans körkortet som man slitit så mycket med. Har nu bokat uppkörning och teori, och det skrämmer mig. Nu är det dags att börja plugga som bara den då jag stängde igen den där boken för länge sen. Om man ändå bara hade haft det avklarat nu.

Jag börjar bli riktigt hungrig och ska strax göra iordning något att äta innan det blir en träff med några taggade tjejer lite senare :) det ryktades om fest i akalla, så ikväll blir det till att åka dit och checka läget. Kanske att det blir en tripp till tegel om det visar sig vara en flopp :P men det återstår att se ..? Egentligen har jag ingen energi till något av delarna, jag vet inte vad som har hänt, men jag är så trött och orklös :/ aja, hur som helst är det ju ett trevligt sällskap så det är väl bara för mig att dra på mig ett leende och försöka göra det bästa för att ha kul, vilket jag hoppas det blir också :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0