OCH FÖR ATT GÖRA EN SAMMANFATTNING AV HELGEN KORT

fredagen bjöd på en heldag tillsammans med ett härligt sällskap i vårsolen.
Som jag nämnt tidigare så blev det en dag hos beccabus med therese. 

lördagen började med att mamma drog upp mig tidigt för att snabbt åka in till stan och kolla på skor. Väl hemma igen han jag vila upp mig ngn timma framför tvn innan vi skulle till Norrtälje för att övningsköra. Jag har nämligen valt att köra upp där och tänkte då att det bästa vore ju om man vet lite om hur vägarna valt att korsa varandra i stan innan det är dags :) Vi åt god mat och hade det mysigt i det varma vårvädret som gjorde en glad ända in i själen. Senare fram emot kvällen bestämdes det att jag skulle med becca och therese ut i stan. Vi började kvällen på nivå 22 och sen vidare till toxic. Kvällen blev lyckad och en del okända ansikten valde att glatt bekanta sig lite med oss^^ Däremot väcktes jag runt fem tiden då jag precis lyckats somna av ett samtal som gjorde mig väldigt orolig, jag han knappt förstå vad jag hörde. Du får fan inte skrämmas sådär. Jag finns här för dig.

och Idag vaknade jag inte förrän vid två, började då kolla en film och låg helt död i sängen fram tillsdess att det var dags att ta sig till åkersberga för lite grillning och ett besök hos min syster. Efter det fick jag snällt skjuts till kyrkbyn där moif-brottby möttes i fotboll, vinsten gick till gamla kära moif :) Jag hade ingen ork för att hitta på någonting annat så resten av kvällen spenderade jag hemma. Godnatt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0