MITT I NATTA

Gokvällér allesammans! 

Nu sitter jag här efter en liten promis Jag & Emelie precis genomlidit i kylan. Hon ligger förtillfället i rummet bredvid och pratar med sin lover. Det låter precis som när man själv va yngre då man i stort sett bara satt och fnittrade genom hela samtalet. Gulligt (; Snart så blir det nog läggdags för våran del då det blir en relativt tidig uppstigning eftersom det tydligen ska bli upp emot 25 grader och sol imorgon, hur underbart som helst :) och då jag ska sitta på en tråååååkig jävla äckelkurs i tre till fyra timmar imorrn så får man vare sig man vill eller inte, pallra sig upp hur trött man än är för att ta till vara på solen. Jäkla alkoholkurs! Sup & svälj, trevlig helg!




Vi på kamelridning i Egypten ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0