MÖSSPÅTAGNING

Jag fick nu ikväll för inte alls länge sen ett telefonsamtal som överraskade mig litegrann. Det var inte igår den människan ringde mig direkt. Klart jag blev lite förvånad & det kändes allt lite små konstigt trots att det var så vanligt förr ..

Men iallafall. Imorgon är det som många kanske redan vet, mösspåtagning och en mysig lunch med resten av alla lyckliga 3or som vrider och vänder på sig så fort någonting med studenten kmr på tal  :P Men innan det är vi några tjejer som hoppas på fint väder så man kan sitta ute, umgås och njuta av det som komma skall. När allt sen är över är tanken att vi ska ta oss till våning ett för att sitta och umgås ytterliggare lite till på ute terassen där med en kall öl i handen (; då är allt komplett. Lite senare blir det finsällskap av några sugna grabbs och så var kvällen i full gång. Ännu är planerna lite sådär halvt ofärdiga och valborg i sig har ju blivit ganska så överskattat. Men inte kan man bryta en tradition för det :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0