POWERNAP

Ahaja, som om den där alkoholkursen skulle ge något? Det var i princip samma sak som togs upp under dem fyra timmarna vi var tvugna att sitta där. Bara en jäkla massa statistik och meningar som "killar är värst i trafiken" Det är vad jag kommer bära med mig därifrån och jag tror med säkerhet Linn kände samma sak. Okej att det är jävligt obehagligt när det händer en massa olyckor i trafiken som har med alkohol och droger att göra, men om jag får säga vad jag tycker så har den som kör full s t o r a problem och bör söka hjälpa snarast ! ! Vilket är ganska logiskt, eller?

Jag ska nu ta en liten powernap men först ska jag lägga mig och kolla en liten stund på damfotbollen. I vanliga fall tycker jag att det är jätteointressant att kolla damfotboll på tv men nu när det är Sverige som spelar så kan det vara kul. Dem möter Brasilien och Martha ;) Annars ringde Therese nyss och informerade mig lite om kvällens planer vilket lät lockande men jag vet inte ännu. Det hade nämligen smidits lite andra planer också, men det lär ju ganska snart visa sig hur kvällen slutar helt enkelt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0