SÖNDAG

Kvällen igår slutade tillslut hemma hos Sandra. Det kom dit en hel del blandning på folk och vi hade det trevligt :) Men eftersom jag var så trött sen jag hade suttit på kurs hela dagen så kände jag mig rätt så otaggad på slutet, så det fick bli sista tåget hem. Fy bövelen va kallt det var!! Speciellt om man man missar tåget och satt som jag och två andra snögubbar o väntade i 35 minuter på att ens komma på ett tåg som för den delen gick åt fel håll för min del också. Men ska man hem får man ta en tripp fram & tillbaka lite här och där innan man kommer till slutstationen. Lindholmen är så jävla off ibland.

Idag har jag inga direkta planer förutom det att jag hade tänkt gå ut i solen en stund trots att vädret kanske inte är lika bra som igår. Sen är det väl bara för mig att sätta mig framför teoriboken ett tag och försöka få in ytterliggare lite mer behövligheter till provet. Kanske att jag går och köper lite jordgubbar också, så jävla sugen :D och så måste jag gratta Camilla som fyller år idag! Grattis på 19 års dagen :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0