SÖNDAG

sol sol sol (: så på den fronten finns det väl ingenting att klaga på direkt. Idag blåser det dock lite kallt, men ska strax ta mig till centrum för att köpa lite frukt & något i matväg för att sen ta mig hem igen och sätta mig i lä någonstans. Känns som att man lyckats bättra på brännan den här veckan som varit då jag suttit ute i stort sett varje dag, riktigt härligt :) Men däremot har mina sovrutiner inte varit dem bästa senaste dagarna nu. Varit uppe väldigt sent och därmed inte vaknat innan tolv vad jag kan minnas, kan kännas som att hela dagen är förstörd då så det gäller ju att sätta fart när man väl fått sig upp på benen igen. Jag sover så jäkla dåligt och självklart ska de komma lagom till när skolan börjar. Orka.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0