TISDAG

Jag tog en liten sovmorgon imorse och valde att komma vid halv elva. Vi hade då redan börjat med älskade databaserad och jag bestämde mig för att ge det ytterliggare ett försök. Det gick hyffsat men han dock inte så långt förrän det var dags för en genomgång. Så, ja .. än så länge har jag en del kvar att göra innan jag är redo för provet som hålls nästa vecka! Jag hoppas att morgondagen ska ge mig lite bättre information om hur jag ska gå tillväga för att fixa detta. Men jag säger som alla andra i min klass, att jag inte kan bli mer besviken på hur denna kurs varit! Att vi bara får 2 veckor på oss att klara en hel kurs när vi egentligen skulle haft hela terminen på oss, hur sjukt låter inte det? 

Annars så blev det en rätt lång dag i skolan ändå trots den lite längre sovmorgonen. Stannade kvar efter skolan och mötte upp en sjukling, nämligen lilla Beccisen som gjorde mig o dessa andra härliga flickor sällskap så fint genom att bara sitta och prata. Vi gick för att hälsa på Marika en snabbis som blev till en timme, nästan två. Det är skönt att bara få prata med lite nära & kära ibland, alltid lika kul med minnen som aldrig glöms :) och den tjejen är stark hon! Jag kan knappt förstå hur hon klarat gå ner hela 11 kg på 4 veckor bara, 11 kg?? :O Det är fan bra jobbat och jag önskar dig lycka till :) Se där, man kanske har en chans att förbättra sig innan studenten ialf^^

Nu har jag precis avslutat ett lååångt pluggande av teori. Jag tror jag la ner närmare 2 timmar på att bara läsa ur boken ikväll. Ska alldeles strax trycka upp ett prov och kolla om jag lärt mig ngt innan det blir sängen. Puss på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0