NÄR MAN HAR TRÅKIGT

10 saker du har gjort idag.

Där måste jag göra er besvikna då jag inte hunnit göra mer än att ha stigit upp, ätit frukost och suttit här.

9 första.

1. Första bästa kompisen - Rebecka Hansson, vi fann varandra på dagis.
2. Första bil - Det måste väl vara en leksaksbil isåfall^^ om jag ens haft ngn?
3. Första kärlek - Om vi räknar bort alla barnsliga år då man var kär i hundra pers,
så var Daniel min första riktiga kärlek.
4. Första husdjur - En massa kaninisar :)
5. Första semester - Hm, skulle tippa på dalarna?
6. Första jobb - Praojobbet på dagis.
7. Första köpta skiva - Oj, ngn smurfhits kanske? kan ha varit aaron carter också! :P
8. Första piercing - Öronen
9. Första konsert - Har märkligt nog aldrig varit på en riktig konsert

8 senaste.


1. Senaste alkoholdrycken - En päroncider från tegel
2. Senaste bilfärd - Från stationen i Lindholmen, hem.
3. Senaste filmen du såg - Rädda willy på tvn nyss.
4. Sista ringda telefonsamtal - Therese.
5. Senaste bubbelbadet - På fyrishov
6. Senaste spelade CD-skiva - Länge sen man spelade en skiva, minns ej? :P
7. Senaste gången du grät - Efter musikalavslutningen vad jag minns.
8. Senaste måltiden - Ett knäckebröd med salami på.

7 saker du har på dig


Strumpor, trosor, BH, mjukisbyxor, t-shirt och en tjockiströja. Hm, får väl säga gårdagens smink också.

6 har du någonsin.

1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej det har jag inte.
2. Blivit arresterad? Nej.
3. Blivit kär vid första ögonkastet? Nope.
4. Fastnat med blicken i någons urringning? Haha, det har väl hänt.
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Mjo, vem missbrukade inte det ordet i sina yngre dar?
6. Busringt till någon? Tusentals ggr.

5 favoritsaker (ingen rangordning).

Vännerna, Familjen, Myspys, Cola och sommaren.

4 personer du känner att du kan berätta allt för.

Jag har fan inte många jag känner att jag kan berätta allt för.
Det skulle isåfall vara Mamma, Therese och Becca kanske?

3 val.

Blått eller rött? Som mindre hade jag valt blått, men måste säga rött nu.
Sommar eller vinter? Sommaren, helt klart! 
Choklad eller chips? Gah! nu blev det för svårt.

2 saker att göra innan du dör.

1. Jag vill hinna resa mycket
2. Självklart hitta kärleken och skaffa familj!

1 sak du ångrar

Jag ångrar alldeles för mycket
:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0