TORSDAG

Idag tog jag mig upp en kvart innan tåget skulle börja rullas mot skolan. Jag fick lite brådis men skyndande mig bra. Det serverades pannkakor till lunch och någon timma senare fick vi våra efterlängtade studentmössor. Fy vad jag inte passar i den :P Nu är det verkligt alltså .. nu är det vår tur att gå ut, hjälp? Efter ett tags hängande innanför skolans väggar bestämde vi oss ett par stycken för att dra oss mot cafét i centrum. Där satt vi ett tag och pratade om allt från himmel till jord, och en hel del skratt han vi med också :) Sen ringde mamma och sa att hon var redo för att åka och inhandla min studentklänning som jag hittade efter att ha provat miljader stycken. Lite måste fixas på den men annars är den enkel o fin :) Vi köpte sen med oss lite donken mat och svängde förbi min moster emma, där min andra moster och en vän till familjen höll hus. Men nu ska här göras ingenting. - Ciao bella!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0