HOME SWEET HOME

Nu är jag hemma igen efter nästan en vecka ute på utö vilket har varit en mysig sådan. Det är skönt att få komma hemifrån ibland och koppla bort alla onödiga tankar för att sen komma hem och vara fit for fight ;) Nu sitter jag och väntar på resten av familje-crewet innan middagen är redo för att serveras på bordet, och senare ikväll ska jag hem till Camilla som jag förvrigt inte träffat på ett tag nu som nämligen bjuder på kräftskiva :) Jag äter dock helst inte kräftor, bara ngn enstaka gång men jag känner inte för att göra det ikväll så jag ska väl mest dit för att checka läget och hälsa på alla.

imorgon kommer älskade becca hem också :D åh så jag längtar! var ju över till henne förra helgen, men det är alltid lika mysigt att ha henne hemma. Känns tryggare så :P och kort därefter kommer en till mycket saknad person hem, eller jag kanske ska säga, saknade.  - Ciao bella!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0