JOBB

Idag när solen äntligen sken lite på oss här i kalla ikea land så valde jag att åka bil runt runt hela dan fram tills nu. Bra jobbat marre. Om jag hade vetat att det skulle bli fint så hade jag allt skjutit upp jobbsökandet en dag till (; Men nu känner jag mig lite sådär småvuxen och stolt över mig själv trots att det inte krävdes så stora insatster. Men jag skrev in mig på arbetsförmedlingen tidigt imorse och blev sen skjutsad runt till en massa olika förskolor i närheten fö att lämna in mitt cv och visa lite intresse. Allt gick som på räls :) men ännu har jag några kvar att lämna in till, men nu är oddsen för lite cash bra mycket större än förr ialf. Som en liten bonus fick jag även med mig lite fina underkläder hem på mammas beskostnad från täby då det blev en snabbvisit där innan hemfärd. Kompis det går bra nu..


Ikväll var tanken att jag skulle möta upp några tjejer för att umgås lite men efter en del tänkande bestämde dem sig för att ta sina partyglada nyllen till tegel, rich bitch! Tyvärr kan då den fattigaste inte haka på, som i det här fallet är jag. Så nu väntar jag bara på att maten ska serveras på bordet och sen på att beccabus ska höra av sig, en till som också i dagsläget är rätt fattig^^ & imorgon väntas skärgården återigen för lite avkoppling på utö till på söndag! Hej så länge.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0