MYSKVÄLL

Sitter just nu och tittar på tyra bank show som idag handlar om skönhetstävlingar för småflickor. Det är helt sjukt hur mycket skit vissa föräldrar trycker i sina barn.. vad är de för en mening att styla sitt barn något så otroligt att dem inte längre ser ut att vara naturliga nånstans. Smink löshår och fejktänder, frågan är ju om dem inte älskar sitt barn precis som hon/han är? aja, sjukt är det iallafall.

Vi ska strax bege oss hem till mamma. Becca har precis duschat och nu är det min tur. Runt halv sju kommer ett gäng tjejer hem till mig för att bada och ha det lite mysigt. Det var länge sen vi samlades för att ta igen det som hänt.. så med andra ord kommer vi nog ha en hel del att prata om, om jag känner oss rätt :) Senare ikväll ska jag och becca också bege oss ut med bilen för att hämta pojkarna som kmr hem från spanien inatt. Dem har varit saknade :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0