NYKTER KVÄLL PÅ TEGEL

Va märkligt hur planerna kan ändras lika fort som man bestämt sig för något annat. Det blev nämligen tegel för mig ändå igår. Trots att jag var hur seg som helst och inte alls på humör stog jag ut för mina kära vännersskull ända fram till 2 tiden. Jag var nykter, och alla som känner mig vet att jag inte dansar nykter :P så ja, ingen lyckad kväll. Men med lite trevligt sällskap på donken efteråt gjorde min kväll (;
Postat av: Kribbe

Jag tycker iaf att du va jättetrevlig och glad på Tegel i onsdags trots att du skyller på nykterhet ;)

Mest glad av allt är jag för att du hälsade på mig. Visste inte riktigt om du skulle göra det efter vårt senaste samtal... Något som jag inte alls mått bra över. Kanske inte rätt ställe att be om ursäkt över en bardisk, men jag hoppas iaf att du kommer ihåg vad jag berättade för dig. Det var sanningen och den gör du vad du vill med. Offentligt sett är ju jag fortfarande boven i dramat men sanningen ser som jag berättade annorlunda ut. Sista jag vill är ju att göra mig illa omtyckt av dig, som är en så bra tjej. Har alltid gillat dig mycket ju. Hoppas du hälsar på mig nästa gång vi stöter på varandra igen och hoppas vi ses nyktra eller onyktra i en bar snart igen.



Sötaste tjejen på tegel ska ha ett tack för att ha visat ett stort hjärta.



Ha det bra och lycka till med jobbsökandet :)





/Kribbe

2009-08-25 @ 00:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0