TILLBAKA I SKÄRGÅRDEN

Befinner mig nu på utö och blir kvar här tills på söndag. Det är alltid hur mysigt som helst och det känns skönt att inte ha några förbindelser till annat. Men trots en mysig helg framför mig så är det ju klart jag saknar hjärtat som väntar på mig hemma :)

Jag och emelie skulle ta oss en powernap runt tolv tidigare idag just för att vi gick upp så tidigt imorse, redan runt sex och det är långt ifrån min grej så jag var helt slut. Det blev dessvärre ingen kort sovstund då vi vaknade halv sex igen, aj aj då kände vi. Det lär bli en lååång natt. Så vi får väl se vad som hittas på, men det har vi som tur var blivit lite utav experter på när vi befinner oss här ute :D Nu ska vi alldeles strax grilla (: pusshej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0