PARADISE HOTEL

Hola!

Tidigare idag vaknade jag upp som en jävligt trött zoombie efter att ha fått mig max 3 timmars sömn inatt. Men det var det värt, då han varit mycket saknad :) det sjuka var ju att när jag och becca var påväg i bilen för att hämta upp snyggingarna trodde jag att en olycka hade skett för att det var köer och blåljus överallt. Så efter en hel del inbromsningar blir det tvärstopp i tunneln. Det kändes som att vi var mitt uppe i en film, när alla gick ut ur bilarna för att antingen filma eller fota. Alla tutade helvilt och undrade vad fan det var som pågick eftersom dem stoppade upp hela trafiken. Det obehagliga var att det nästan bara var killar i vår ålder, kändes som att man var påväg från en festival eller nåt. Låste fort som fan gjorde vi trots den tjocka röken som uppkom då dem burnade bakom oss, idioter. Men så efter mycket om och men kom vi hem igen, till ett par riktigt trötta tjejer i soffan vilket jag kan förstå (: söta var dem,

Ikväll har jag umgåtts med becca och carro. Inte har vi hunnit med att göra någonting speciellt då becca mådde riktigt uselt där ett tag pga sin astma. Men det var mysigt, tog en liten pratstund på pizzerian någon timma. Sen var meningen att vi skulle träffa killarna. Men så blev inte fallet. Istället slutade det med att jag snällt satt bredvid turturduvorna och kollade på film ett tag. En besvikelse där. Bestämde mig för att åka hem i skaplig tid för att göra iordning lite nudlar och nu är jag precis färdig med det. Hade tänkt kolla några danska paradise hotel avsnitt. Helt besatt. Inte för att man fattar så mycket av vad dem säger, men danskarna verkar göra bra mycket roligare saker och det är mer action än vad den svenska paradisön kan komma med. Klockan börjar bli morgon, dags att sätta på ...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0