091216

Imorse var det jag som var tvungen att släpa mig upp mycket tidigt och inte niclas som alltid annars är van att se mig få ligga kvar om mornarna innan han beger sig mot skolan. Det ser ju bra skönt ut när man själv gått upp i mörkret och ser någon ligga kvar, ihopkuren under täcket :) sötnos. Jag fick sen skjuts av mamma till tåget som skulle ta mig till roslagsnäsby och arbetsförmedlingen. Mötet tog en timma och jag var klar vid 10. Fick hämtning och nu är jag återigen hemma. En liten tröttis är jag allt men jag ska verkligen försöka att inte sova nånting på dagen idag vilket jag alltid brukar göra och det brukar ju få sina nackdelar senare fram emot kvällen då det tar mig en evighet att somna. Men det kan ju dock bli rätt så knepigt idag då jag inte har några andra planer, och fryser gör jag också. Så jag funderar på att sätta på twilight strax, en av få filmer som iallafall håller mina ögon öppna :) 

Igår träffade jag någon som jag inte har träffat på flera veckor, till och med månader.. som i det här fallet var beccabus. Vi höll till i täby centrum där vi bara gick runt i affärer, snackade lite skit och bara va :) Sen kom älsklingen min och hämtade upp oss så snällt, skjutsade hem becca för att sen ta vägen tillbaka hem till mig. Tur var väl det då det var ett himlans snöoväder. Hemma han vi inte vara någon längre stund innan jag drog med min kära pojke till mina babes. Vi hämtade upp therese och begav hos mot hp och rara sara. Vi hyrde en film och umgicks ett par timmar innan det var dags för oss att åka hem igen då det fanns dem som skulle upp tidigt till skola, jobb eller annat. och senare kväll hoppas jag återigen på den där varma famnen som kramar om mig så som bara han kan <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0