Äckel kyla!!!!!!!!!

Kl 11.55 tog jag bussen från sollentuna för att ta mig till lindholmen. Jag är hemma nu. Fattar ni vilken jävla plåga det har varit för mig som stått ut med en kyla som gjort mig helt jävla dum i huvudet! Helt sjukt vad jag har frusit. A L D R I G mer kommunalt varken till eller från niclas för min del så länge det finns snö kvar på marken. Trafikhelvete som inte fixar den här årstiden!!!!!! 3 ½ för att ta sig hem? Alltså, åååååh! Nu ska jag hämta duntäcket, göra varm choklad och tycka synd om mig själv framför tvn. Det är jag värd.

Postat av: Sara

Åh fy fabian! Varje jäkla år är det som att de aldrig sett snö förr!

2009-12-18 @ 17:09:06
URL: http://saratheresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0