Älskade mormor

Så var man uppe i en rätt så skaplig tid ändå för att vara mig. Mamma stormade in i rummet tidigare imorse och ändrade om mina planer. Jag som hade planerat att ta bilen runt två tiden till täby och innan dess skulle jag också ha hunnit upp till pappa för byte av däck. Men nejdå. Nu blir det istället tåget till täby. Allt som har med kommunalt att göra får mig på dåligt humör bara. Och i den här snöiga röran gör det inte saken roligare direkt. Men tydligen hade dem ringt min mormor från sjukhuset tidigare idag för berätta att dem hade hittat något som dem inte ville ta på telefon. Vad fan!?? Min kära mormor. Jag håller tummarna för att det inte är något allvarligt. Annars blir jag ledsen i ögat :'/ Så det är ju klart jag lämnar bilen åt mamma för att hon ska kunna köra henne. Så i det här läget är alltså tåget förengångskull inget större problem. Men nu ska jag försöka få i mig ngt att äta innan jag ska bege mig ut i kylan.

Hejsvejs så länge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0