Biomys en fredag

Idag är jag sliten, så som det känns iallafall. Har dragit på mig en förkylning som gjort att jag känner mig sjukt slö i huvudet. Så min första tanke var att jag bara skulle ta det lugnt hemma ikväll då huset står tomt och det kan vara riktigt skönt att ibland bara få vara för sig själv. Men så blir inte fallet denna gång. Fick ganska nyligen skjuts hem av niclas där jag har spenderat dagen och nu ska jag strax hoppa in i duschen för att sen ta mig till kista med några söta tjejer för lite biomys :) Kanske behövs det lite alkohol i kroppen inatt också för att slippa det här tunga huvudet och istället dra på sig ett partysmile? Det visar sig (; Ha en bra kväll allesammans <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0