Det är lycka

Jag måste erkänna att jag i dagsläget känner mig väldigt lyckligt lottad. Jag har otroligt fina vänner vid min sida samtidigt som jag hittat min kärlek här i livet. Det kan inte bli så mycket bättre. Jag satt nämligen och kollade på svenska hjältar för ett tag sen. Det programmet gav mig en varm känsla. Jag blev glad och alldeles tårögd. Om alla ändå vore som dem. Hur fint hade inte det varit? Och så från att kolla på ett vettigt program till ett mindre vettigt program men ett sådant jag blivit lite små besatt av, paradise hotel. Det börjar bli hett därinne nu. Intrigerna växer och därmed spänningen. Det blir nog bra det här ska ni se (; men har däremot inte kommit fram till vem min favorit är ännu. Men jag är inget större fan av andreas, det är en sak som är säker ialf.

Imorgon blir det till att ta bilen till pappsens arbete för att byta ut dessa riktigt usla bildäck till ett par bra vinterdäck. Känns som att det börjar bli dags nu, speciellt om jag ska ut på vägarna. Jag är en försiktig kvinna :) Sen blir det täby c för en träff med becca som jag inte träffat på en evighet nu efter att det inte varit helt grönt mellan oss. Men förhoppningsvis löser det sig imorrn. Nu ska jag lägga mig och kolla ännu en dokusåpa. Natti natti <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0