Det börjar närma sig slutet

Nu sitter jag hemma hos niclas och roar mig alldeles själv för tillfället, då han så duktigt är och gymmar :) Ska kolla om det går någon bra film lite senare eller om det blir så att vi drar iväg och hyr någon. Det blir en lugn kväll här i sollentuna. Men imorgon däremot, då det är dags att vänta in det nya året lär det bli bra livligare än vad det varit dem senaste dagarna. Nu är jag utvilad och måste ta igen ;) Var precis på det älskade systemet för första gången också. Snacka om konstig känsla när man helt plötsligt får promenera runt där själv. Det var så sjukligt mycket folk så det var inte direkt något långvarigt besök där man hade tid att kolla sig omkring efter något nytt. Men man kände sig ju bra stor för en kort stund iallafall ;) Så yes, nu är jag taggad till tusen inför nyår mina vänner! Och det ska bli riktigt mysigt att få träffa alla tjejerna samlade igen :)

 

jag & therese - nyårspuss för hela 3 år sen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0