En lugn helg

Så sant som det var sagt så blev det en lugn fredagkväll hemma och likaså, en lugn lördag. Det var mycket skönt då jag inte varit i det piggaste laget. I fredags kväll blev det en hell of a ride med therese vilket resulterade i att jag kom hem sent till resterande folket här hemma. Men natten såg ut att bli bra mycket längre vilket den också blev då jag drog med emelie och johan för att hämta niclas i centrum som hade befunnit sig på krogen, runt halv 4. Vaknade rätt sent i lördags men vi tog oss ändå upp för att ta oss till täby c där vi käkade mat, och kollade runt lite. Hem igen... tog det lugnt innan det var dags att laga mer mat, tacos. Proppmätta och trötta bänkade vi oss i soffan och väntade in två fylleskallar som vi skulle hämta runt 10. Snacka om att ha fått i sig alltför mycket sprit. Men jaja, den här gången var det bara för mig och emelie att acceptera att våra föräldrar haft "kul".. som det brukar låta.

Nu jade jag tänkt ta mig en powernap då mannens klocka ringde en aning för tidigt imorse. Han skulle iväg och sälja julgrannar den stackaren :) Sen blir det till att, tro det eller ej.. ta sig kommunalt till sollentuna. Det tar emot att säga det då det blivit dubbelt mycket snö och dubbelt så kallt. Gaaah. Dock ska jag tvinga han att hämta mig redan i mörby så det enda jag är tvungen att ta är tåget, och inga byten. Sådetså. Och imorgon blir det troligtvis shopping med becca inne i stan :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0