Ett kallt vinterlandskap

Tydligen är det så kallt som hela 19 minus grader ute. Det är ju helt sjukt kallt. Så länge man slipper ta sig ut så kan det väl vara en aning mysigt, men jag vette fan alltså. Det är väl mer snön som gör att det ser så himla fint ut. Men jag är en sommartjej, trots att jag fyller år dagen innan julafton. Helt klart. Det börjar närma sig min 20 års dag, men jag har ingen direkt speciell känsla i kroppen. Den känns som vilken födelsedag som helst egentligen. Anledningen till det är nog den dumma dagen jag fyller år på. Den är så mörk, lång och tråkig. Det är ju just den dagen man bara vill ska gå undan för att sen få öppna dem efterlängtade klapparna dagen efter. Så är ju snart nyår förbi också.. det går för fort :/ Förra året befann jag mig i egypten vilket var helt underbart skönt. Men det känns bra att det inte blir någon resa det här året. Nu vill jag fira ett roligt nyår tillsammans med nära & kära, som förhoppningsvis blir värd att minnas :) Efteråt däremot, då kan någon snäll jäkel mer än gärna få bjuda mig på en utlandsresa :D


nyår 2007/2008, här tillsammans med några av tjejerna (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0