Godmorgon?

Eller nja, egentligen var jag bokstavligen talat uppe med tuppen. Det var nämligen så att jag flög upp inatt av att niclas ringde vid 4 efter det att han kommit hem från en fest. Min första tanke var att "klockan kan ju så fan heller redan vara halv tolv?" vilket jag hade ställt alarmet på. Jag hade så rätt så. Han bad om ursäkt för väckningen och sen kom vi fram till att höras när han slutat idag istället. Vilket mähä :) Jag bad faktiskt om ett sms, inte en väckning som skulle göra att jag inte kunde somna om. Men inte går det att tycka illa om honom för det inte. Så söt så :) Jag ville ju trots allt veta att han levde, och se där... för det gjorde han ju minsann^^ Efter samtalet gick det inge vidare att sova, så jag har med andra ord legat enda sen 4 och skruvat på mig. Lyckades somna lite halvt ibland men bara en kvart åt gången, och inte nog med det.. jag har nu på senaste drömt att närstående till mig dör. Inatt var det likadant. Frågan är vad det ska betyda? :S För det börjar kännas väldigt creepy. Men nog om det. Planerna för idag är inte många. Tänkte att jag nu skulle skriva ut lite papper och sen åka till arbetsförmedlingen för att visa upp lite grejer och fråga lite mer om hur det blir med min ersättning jag ska få därifrån. Så har jag turen att om några timmar få kramas med min älskling, som kommer hit lite senare. 

Ha en bra dag, pusshej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0