Juldagen

Idag har jag öppnat mina sista julklappar, vilket betyder att julen nu är över. Det är sorgligt när det går så fort. I år har jag dock inte haft någon julkänsla alls inte ens när det var dags för tomten att komma så på så sätt känns det inte som att det varit jul ännu. Om man kollar på vädret däremot så förstår man ganska fort att det är juletid. Snorhalt på vägarna och så feg som jag är så blir det inte mycket bilåkning för min del. Då håller jag mig hellre inne istället för att dö i förtid :) Fick många fina saker i år, och det bästa måste jag säga var från hjärtat mitt. Man blir ju rörd :) Nu sitter jag hemma hos pappa med emelie och johan. Det visar sig om jag får mig sovsällskap inatt av en onykter mysig sak. Niclas befinner sig nämligen på krogen och likaså många av mina vänner. Jag däremot kände inte för någon utgång ikväll då jag inte är så jättepigg på att trängas i all den folkmassa som jag kan tänka mig håller till på alla krogar en dag som denna. Blir istället en tidig uppstigning imorrn då vi ska bege oss mot täby och den älskade rean :) Nu ska jag gå och göra turterduvorna sällskap. Pusshej   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0