Julshopping

Sådärja! Nu va alla klappar inslagna.. nästan iallafall. En liten klapp kvar som måste köpas snart då det börjar bli ont om pengar. Det är många som tappar hakan när man säger att man i stort sett är färdig med allt till julen. Men är man en fattiglapp som jag så måste man faktiskt skynda sig innan det är försent :) var iväg och julshoppade det sista tillsammans med therese idag. Hittade bra grejer och är rätt så nöjd ändå. En tusenlapp fattigare men det är med ett leende på läpparna som jag kan nämna att jag faktiskt har pengar kvar! woho :D men det lär inte bli så många fler dar det inte.... Nu hade jag tänkt att strax ta mig en dusch, knäppa på tvn och invänta mitt hjärtegull som så flitigt är och tränar. Det är ju tur att någon av oss orkar det, för inte fan gör jag det ialf^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0