Lucia

Jaha, så vare lucia i år igen då. Har dock inte känt av den känslan alls överhuvudtaget så på så vis hade man ju gärna befunnit sig innanför skolans dörrar, där det kändes mer äkta. Det närmsta jag kommit julstämning hittills är då jag tagit mig en pepparkaka eller två och det har inte hänt många gånger. Men men, annars har jag inte gjort något vettigt av denna mörka söndag. Niclas åkte rätt så tidigt imorse då han skulle på släktträf vilket vi var en snabbis på igår på min sida av släkten, innan vi gjorde oss lite tacos och hade det bra i varandras sällskap :) Imorgon är det en ny vecka igen och vad som sker återstår att se. Börjar bli så less på att bara gå och lata mig hemma så jag hoppas innerligt på någon jobbdag, gärna fler. Det här vädret gör mig så jäkla trött och orklös också. Nej, usch för vintern. Den må vara fin ibland men inte fan behöver den vara så lång :/ Ge mig sommar & sol. Men nu ska jag fortsätta kolla på kvällens program av paradise hotel här på datorn. 

  


ta mig tillbaka till gotland!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0