Snart dags för plugg igen

Efter ännu mer shopping med mamma idag är jag nu hemma igen och har precis fått lite mat i magen. Dock var det inte jag som fick med mig så mycket hem då jag vill hålla fast i det sista någon helg till så man har råd med en liten krogrunda någon av kvällarna kanske? :) Men ännu har planerna inte sträckt sig så långt så det återstår att se hur det blir med det. Däremot gjorde jag något stort idag. Jag anmälde mig nämligen till en barnskötarkurs som börjar så snart som i januari redan. Så här ska det pluggas igen, för så som det ser ut nu kan jag inte ha det. Måste bli något av mig också här i livet känner jag :P Så vuxenpoäng till mig tkr jag, för inte var det här något som jag planerade att göra i stort sett direkt efter studenten.. nej, min tanke var då att jag inte skulle plugga på flera år. Men se så fel jag hade.. om någon månad sitter jag i skolbänken igen, men denna gång hemifrån :) Hur det ska gå är ännu oklart, jag som inte alltid har mitt huvud med mig hela dagarna. Så all lycka till mig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0