23.09

Idag var jag som tidigare sagt i täby centrum i stort sett hela dagen. Jag fick med mig lite smått och gott hem men dessvärre så kan jag nu inte köpa något mer på hela månaden, iallafall va jag måste intala mig själv. Vågar inte ens säga hur mycket som finns kvar på kontot, för det är skrämmande! Det gäller att spara lite pengar nu då en utgång eller två alltid är ett måste. Men jag är nöjd med mina köp trots den ekonomiska förlusten, men pågrund av min förlorade stackars kamera så kan jag inte visa några av mina köp ..

När jag kom hem packade jag upp det jag hade med mig till pappa över helgen då vi flyttade hem till mamma idag. Sen stog det tv och soffa på shemat. Jag kröp ner och somnade som ett litet barn. När jag vaknade höll jag bokstavligt talat på att frysa ihjäl så jag tog mig en låång varm dusch och nu sitter jag här :) ska sussa strax. Godnatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0