biomys

Godmorgon, det känns som att jag skulle kunna säga det iallafall^^ för mig är det morgon! Jag kom hem i skaplig tid igår med skjuts av snälla pontan :) kvällen blev bra med en massa trevligt folk på plats.. Visst mådde jag sisådär vid ett par tillfällen men inget förstörde min kväll. Däremot har jag blåmärken nästan precis överallt, jag snubblade inte bara en gång igår, nejdå! istället tappade jag räkningen :P så det kan gåå!

Eftersom jag inte hade ngt planerat annars idag hörde jag med beccisen om hon möjlightvis hade lust att kolla på bio med mig och självklart fick jag med henne! Jag är för trött för att göra någonting ansträngande så detta blir en perfakväll! Vi ska se benjamin buttoms otroliga liv, som jag hört ska vara bra.. så det visar väl sig om vi hunnit somna innan filmen är slut då den är närmare 3 timmar lång. Efter det blir det sängen :) kram på er.

Postat av: B

Tack för bion gumman! Skit mysigt :)

Ring när du vaknat <3

2009-02-23 @ 02:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0