dagen efter

Hej hej. Det blev en sen natt eller snarare en tidig morgon. Kvällen började med lite middag med familjen hemma hos mormor, efter det åkte jag hem för att dra på mig det som sen skulle bli min outfit för kvällen och så vidare hem till Camilla där vi drack en cider eller två framför melodifestivalen och skolkatalogen^^ Sandra var otroligt seg och vi blev tillslut rätt otåliga vilket gjorde att vi bestämde oss för att börja ta oss ner till festen som bara låg 5 minuter bort. Väl där möttes vi av glada ansikten :) det blev en riktigt trevlig kväll måste jag säga, framtills det självklart ska uppkomma bråk precis innan slutet när allt gått smärtfritt hela kvällen. Snacka om respektlöst mot den som har fest :/ aja, det är bara o hoppas på att det löste sig för Lucas. Jag började gå mot centrum vid 4 för att möta upp en lite småfrusen kroghängare som snällt följde med hem och gjorde platsen under täcket lite varmare. Vi påbörjade vår skönhetsömn runt halv sju.

Konstigt nog så vaknade jag rätt tidigt idag ändå. Men jag somnade sen om och sov i stort sett hela dan fram tillsdess att pizzan var framme på bordet! Åh så gott det är dagen efter, om man nu mår bra vill säga! :P vilket jag tackar gud för att jag gjorde! :) Men nu tror jag bestämt sängen saknar mig redan så det lär inte bli ngn lång vistelse här inte. Hare gott så hörs vi imorgon igen, godnatt på er allesammans <3
Postat av: Anonym

vem sova hos dog;)

2009-02-10 @ 14:25:10
Postat av: Anonym

jag tror jag vet vem det är hihi :) A...

2009-02-10 @ 22:06:06
Postat av: Maria

det ni (;

2009-02-10 @ 22:38:51
Postat av: herese

sluta vara tööönt? ;P uppdatera bloggen istället XD

2009-02-11 @ 19:28:37
Postat av: Anonym

sluta vara tööönt? ;P uppdatera bloggen istället XD

2009-02-11 @ 19:29:16
Postat av: Maria

oj, det gick inge vidare första ången eller. trst therese ;)

2009-02-11 @ 20:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0