fredaaag

och så blev det en fredag hemma i sängen idag efter en hård natt. För det första gick det banémej inte att sova då jag vred och vände på mig minst hundra ggr, jag frös och fick med tiden ont i huvudet då jag verkligen ansträngde mig för att stänga ögonen och försöka sova samtidigt som en massa tankar letade sig in i huvudet en efter en. Jag var så jäkla irriterad när jag gick och la mig igår så det kan ha varit en av anledningarna till att jag inte kunde somna. Jag tittade på klockan senast 03.33 och var då fortfarande inte trött, men jag skulle gissa på att jag somnade runt en halv timma senare. Så när klockan ringde låg jag kvar o snoozade ett tag innan det var dags för duschen, men jag kom inte så långt då jag mådde otroligt dåligt men bara under en kortare tid, förstog direkt att det var minipilerna som spökade! Det är tredje gången jag byter piller nu! Vilket meningslöst skit, och inte vill jag sluta med dem heller för det skulle aldrig funka i längden. Aja, det var bara att stanna hemma. Nu mår jag fin fintt igen. 

Ja, som ni kan se nedanför har det kanske blivit ett och annat deprimerande inlägg på senaste vilket jag egentligen inte vill att det ska publiceras så mycket detaljer kring. Jag skriver bara av mig ibland och det känns bättre fastän det kanske bara är en ledsen gubbe så har jag ialf fått fram hur jag känner just för stunden. Nu finns det dem som såklart undrar vad allt det här handlar om, och de kan jag ta med dem.. lättare så :) än att jag ska skriva ner det här. Så jag lovar att berätta lite mer om vad som pågår just nu och vad som är anlednigarna till en lite mindre glad maria till dem som står mig närmast. 

Annars så har jag inga större planer idag, det blir bara mamma och jag till maten och även till ikväll så jag har beställt vad som ska serveras til middag här hemma och sen så kanske vi hyr en film eller två. Får se, för om det dyker upp något annat så gör jag hellre det då jag egentligen skulle behöva sysselsätta mig lite! Imorgon däremot är det planerat för krök hemma hos festfixaren Lucas :) Det var inte igår det var hemmafest direkt, så det uppskattas ju såklart lite mer än vanligt. Hörs senare, Bye.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0