fredag

Gokvällér :) jag kom hem för bara en timma sen och har hittills hunnit med att få i mig mat, gott gott :) åt två mackor på hela dagen under UF mässan utan att vara hungrig resten av dagen. Men när det väl var dags för hemgång kände jag av hungern igen, så nu är jag mätt & glad, allt som räknas. Det blir ingen lång vistelse här hemma, strax ska jag nämligen ta mig till tåget för att möta Bella. Vi ska kolla på bandy :) Tänkte först att jag verkligen inte orkade för det har varit en lång dag och jag är helt slut. Men allt gick bra och vi fick en hel del armband sålda, bra gjort av oss trots den korta varseln och nya idén efter ett företag som gick i spillror! Ha. Men men, hade ändå inget annat viktigt för mig direkt så jag bestämde mig för att fördriva tiden på så sätt. Det är alltid mysigt med lite sällis :) hörs senare ikväll. Hejsvejs! 


Snodde en bild från jossans blogg som jag såg redan hade satt upp lite bilder från mässan, här ödslar vi ingen tid inte (; Här är vi iallafall med våran simpla monter från gårdagen. Camilla saknas dock.
Postat av: Josefine

Du vet, jag lever för bloggen! Måste uppdatera till alla mina tusen läsare ;)

2009-02-21 @ 00:23:57
URL: http://joossann.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha jojo, you wish ;)

2009-02-21 @ 15:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0