humor på schemat

Dagen igår blev en mysig sådan (: det började med att jag o becca skulle simma ett par längder men planerna ändrades lika fort till ingen simning. Vi tänkte att eftersom båda var så pass förkylda så var det kanske ingen höjdaridé att hoppa ner i det kalla vattnet. Så vi bestämde oss för att istället bara sola och basta! Efter det tog vi oss till mörby c där vi köpte med oss lite chips o dipp för att sen ta oss till becca där vi slog på en film åt lite god mat och ´senare kom klara och joinade oss också då vi slog på ytterliggare en film. Ingen riktig bra start på vår såkallade "träning" men skitsamma :D är det lov så är det!  

Ikväll blir det brorosyster eller vad stället nu kallades, för lite ståuppkomik! Har man inget att göra så testar man på allt. Men jag tror nog att det blir kul :) har man lite humor så, och det tror jag inte att jag har ngn brist på^^ men däremot så har jag inte alls lätt för att sitta och skratta över ngt som kan vara hur kul som helst, varför förstår jag inte? Men det visar sig väl. Med mig har jag min fina vän becca som också ska med mig hem för lite sovsällskap sen.

och på tal om ingenting,  så börjar skolan imorrn för dem som har musikal, vilket suger riktigt hårt! Men då var det bara att pallra sig upp tidigt igen.. hej kom o hjälp mig! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0