inflyttningsfest

Shululu, idag har jag haft så tråkigt att jag legat i sängen hela dagen fram tills nu trots det fina vädret. Jag gick upp en snabbis tidigare idag och gjorde lite gröt, men bestämde mig lika fort igen för att inte stanna uppe så länge till efter frukosten. Jag la mig då i sängen och tittade på program efter program, bara skit på tvn. Men nu har jag piggnat till lite och ska ta mig ngt att äta innan det var dags för duschen. Ska hem till bella lite senare där även beccabus o lite annat folk ska hålla till ikväll innan vi ska vidare på en inflyttningsfest. Jag tror det blir bra :) och det lär bli en lika seg maria som skriver av sig imorn ;) Nu gäller det bara att hitta ngt i alkoholförrådet som kan göra en på lite roligare humör tills ikväll (; 

Postat av: BECCABUS?

vad är det med nya nicknamet beccabus liksom? :p vad har jag gjort!? ;D

2009-02-22 @ 18:04:16
URL: http://beccape.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag gillaré bara! :D <3

2009-02-23 @ 13:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0