jävla virus

Jag är varm, fan! jag vill inte.. hoppas inte, att jag nu fått feber. Kom hem redan vid tolv från skolan och la mig ner för att ta det lugnt för jag kände mig bara tung och orkade ingenting. Fick i mig lite mat, och var tvungen att ta mig en isglass för att få i mig lite kallt eller vända på kudden 100 ggr om för att den skulle kännas mindre varm.. Jag ska gå till sängs nu, men innan det ska jag trycka i mig lite alvedon. Kanske att man skulle ta tempen nu också för att vara på den säkra sidan.. fan! Orkar inte må dåligt, vi som ska till älvsjö imorrn mellan 11-20, inte några timmar heller. Vi ska stå på mässan, både idag och imorgon! Förhoppningsvis mår jag bättre efter lite sömn :) annars är det väl bara att plocka med sig allt man kan tänka sig i sjukväg till älsvjö.

Jag har annars funderat rätt länge på att beställa en klippning nu, skulle verkligen behövas då det är rätt slitet. Varför inte dra till med en färgning på en gång också då pappa betalar ;) inga drastiska förändringar men lite ljusa slingor för att få det o se lite mer vårfräscht ut då utväxt aldrig är ngt som uppskattas :P



tänkte mig denna färg på håret som heidi i the hills har på bilden,
 och rätt mycket uppklippt! kan bli bra :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0